مقالات آموزشی

معرفی ۶ سایت جالب و سرگرم کننده برای زمان بی حوصلگی

گاهی اوقات ممکن است شما کسل و بی حوصله شوید و کاری برای انجام نداشته باشید، احتمالا همین الان این حس را دارید، نگران نباشید، ما در این مطلب قصد داریم ۶ سایت معرفی کنیم که شما را می‌تواند مدتی سرگرم کند پس تا انتها با ما همراه باشید.

۱- سایت ۲۹a

در این سایت می‌توانید یک کیهان بسازید، تنها کافی است انگشت خود را روی صفحه سیاه حرکت دهید، همچنین در پایین صفحه رنگ های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در بالای صفحه دکمه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید صفحه را پاک یا طرح خود را به اشتراک بگذارید و یا دانلود کنید.

۲- سایت Find the Invisible Cow

شما در این سایت باید به دنبال گاو نامرئی باشید، شاید کمی مسخره بنظر برسد ولی می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم نگه دارد. ابتدا که وارد سایت می‌شوید روی دکمه start game کلیک کنید تا بازی شروع شود؛ حالا انگشت یا موس را در صفحه سفید حرکت دهید، خواهید دید که صدا بیشتر یا کمتر خواهد شد، در هر کجا از صفحه که صدا به بیشترین میزان خود رسید محل گاو نامرئی را نشان می‌دهد و با کلیک روی آن محل گاو آشکار خواهد شد.

۳- سایت Astronomy Picture of the Day

اگر شما به نجوم علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این سایت را از دست ندهید، در این سایت هر روز عکس‌هایی مربوط به نجوم قرار داده می‌شود.

۴- سایت play 2048

شاید شما با بازی ۲۰۴۸ آشنا باشید، در این بازی شما باید اعداد را جمع کنید تا در نهایت به عدد ۲۰۴۸ برسید؛ این سایت نسخه وب این بازی است، جالب است بدانید این بازی به بهبود تمرکز و حافظه کمک می‌کند.

۵- سایت zoomquilt

با ورود به این سایت شما به یک چرخه پایان ناپذیر زوم وارد می‌شوید؛ مراقب باشید شاید سرگریجه بگیرید!

۶- سایت sleepopolis

در پایان می‌خواهیم یک سایت کاربردی به شما معرفی کنیم، شاید شما از جمله کسانی هستید که خواب نامنظم دارید، این سایت با نشان دادن بهترین زمان برای خوابیدن و بیدار شدن به آرامش و کیفیت خواب شما کمک زیادی می‌کند، ناگفته نماند این سایت براساس چرخه‌های خواب تنظیم شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این سایت استفاده کنید و تاثیر آن را ببینید.

سایت‌های زیادی برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراقت وجود دارد، ما در این مطلب سعی کردیم تعداد اندکی از این سایت‌ها را به شما معرفی کنیم.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید، اگر شما هم سایتی مرتبط با این مطلب می‌شناسید خوشحال می‌شویم در کامنت برای ما بنویسید.

تحریریه نکس فای

نکس فای یک رسانه آموزشی و سرگرمی پیشرو است که اطلاعات به روز و مفیدی را در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات ارائه می‌‌دهد. امیدواریم سایت ما را منبعی ارزشمند برای کسب اطلاعات و گسترش دانش خود بیابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا